Regulamin szkoleń i wydarzeń
§1
ORGANIZATOR
- Organizatorem Szkolenia/Wydarzenia jest Kalski Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-539), ul. Al. Powstania Warszawskiego 15;
NIP: 675-174-92-33; Regon: 388585876; KRS: 0000899219 zwany dalej „Organizatorem”.
2. Kontakt do działu obsługi Klienta: [email protected], numer komórkowy: 784 391 728, lub 733 068 973.
§2
DEFINICJE
- Administrator Danych Osobowych – Kalski Sp. z o.o. z siedzibą w 31-539 Kraków, ul. Al. Powstania Warszawskiego 15.; Nip: 675-174-92-33; Regon: 388585876; KRS: 0000899219.
- Serwis – strona internetowa Organizatora, zawierająca szczegółowe informacje na temat Szkolenia/Wydarzenia znajdująca się pod adresem: www.kalski.com.pl; https://kalski.com.pl/wydawnictwo/trening-z-kalskim-sprzedaz_step_one/ oraz https://kalski.com.pl/wydawnictwo/trening-z-kalskim-kobiety-sprzedaja-lepiej/
- Regulamin – niniejszy dokument wraz z wszelkimi załącznikami stanowiącymi jego integralną część.
- Płatnik – osoba fizyczna lub prawna upoważniona do zaciągania zobowiązań finansowych dokonująca płatności za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu poprzez Formularz zgłoszeniowy.
- Formularz zgłoszeniowy – formularz dostępny na stronie Serwisu umożliwiający zgłoszenie udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu (dalej również jako: ,,Zgłoszenie”).
- Uczestnik – każda osoba fizyczna biorąca udział w Szkoleniu/Wydarzeniu.
- Konsument – należy rozumieć przez to konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 t.j.).
- Przedsiębiorca – należy rozumieć przez to osobę fizyczną, osobę prawną i jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
- Zawarcie Umowy – do zawarcia umowy niezbędne jest wypełnienie Formularza zgłoszeniowego oraz dokonania opłaty za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu, przy czym za moment zawarcia umowy między Organizatorem, a Płatnikiem uważa się moment zaksięgowania opłaty na rachunku bankowym Organizatora.
- Produkt – odpłatna usługa świadczona przez Organizatora na rzecz Użytkownika w postaci Szkolenia lub Wydarzenia. Cena jednostkowego Produktu wskazana jest każdorazowo w opisie Produktu. Zakup Produktu wiąże się z koniecznością dokonania przez Użytkownika opłaty oraz zaakceptowania Regulaminu.
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Polityka Prywatności i plików cookies – obowiązujące zasady zbierania i wykorzystywania danych osobowych Użytkowników Serwisu, także przy składaniu zamówień na usługę świadczoną drogą elektroniczną, dostępna pod adresem https://kalski.com.pl/cookies/
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona przez Usługodawcę za pomocą Serwisu przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi korzystanie z bezpłatnych lub odpłatnych funkcjonalności Serwisu, w tym zakupu Produktów.
- Koszyk – element Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Kupującego Produkty do zakupu, a także w którym istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności liczby Produktów.
- TPay – należy rozumieć przez to operatora płatności, za pośrednictwem którego dokonywane są płatności elektroniczne (karta, szybki przelew, blik).
- TPay Raty online – metoda płatności umożliwiająca Konsumentom uzyskanie Kredytu konsumenckiego na opłacenie uczestnictwa w Szkoleniu/Wydarzeniu.
- Bank – oznacza bank udzielający Kredytu konsumenckiego. W przypadku wybrania opcji płatności TPay Raty online za Wydarzenie Kredytodawcą jest Alior Bank S.A.
§3
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA
- Warunkiem udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu jest dostępność wolnych miejsc oraz przesłanie przez Zamawiającego zgłoszenia ze strony internetowej Organizatora znajdującego się pod adresem konkretnego Szkolenia/Wydarzenia za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego, nie później niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem Szkolenia/Wydarzenia.
- Formularz zgłoszeniowy wypełniany jest przez Płatnika w formie elektronicznej, a następnie przesyłany w jednej z dwóch dostępnych form:
a) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie konkretnego Szkolenia/Wydarzenia (system TPay),
b) poprzez wiadomość mailową ze zgłoszeniem i danymi do faktury proforma przesłaną na adres Organizatora. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji miejsca należy opłacić wystawioną FV proforma do wyznaczonego terminu płatności. - Umowa zawierana jest poprzez przesłanie Formularza zgłoszeniowego oraz uiszczenie opłaty za Szkolenie/Wydarzenie, co równoznaczne jest z akceptacją warunków uczestnictwa zawartych w niniejszym Regulaminie.
- Potwierdzeniem uczestnictwa jest dokonanie płatności.
- O przyjęciu na Szkolenie/Wydarzenie decyduje kolejność Zgłoszenia i dokonania opłaty za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, jeżeli lista Uczestników w danym terminie szkolenia/wydarzenia będzie już zamknięta lub w przypadku niezgłoszenia się minimalnej liczby osób, którą przewidział Organizator dla danego Szkolenia/Wydarzenia.
- W terminie 3 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia Szkolenia/Wydarzenia Organizator prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w Zgłoszeniu, potwierdzenie udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi Szkolenia/Wydarzenia. W przypadku nieotrzymania jakichkolwiek informacji do 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem drogą elektroniczną, kontakt mailowy na adres e-mail [email protected]
§4
SZKOLENIA/WYDARZENIA
- Organizator realizuje Szkolenia/Wydarzenia w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie Szkoleń/Wydarzeń dostępnej pod adresem https://socialmedianow.pl/szkolenia/
- Oferta Szkolenia/Wydarzenia określa: wysokość wynagrodzenia Organizatora, temat, program oraz termin przeprowadzenia Szkolenia/Wydarzenia.
- Wynagrodzenie Organizatora obejmuje: udział w Szkoleniu/Wydarzeniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat, a także koszty posiłków (przerwy kawowe i lunch). Szczegóły pakietów poszczególnych Szkoleń/Wydarzeń są uwzględnione na stronach Szkoleń/Wydarzeń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny i modyfikacji programu Szkolenia/Wydarzenia, bez wpływu na jakość merytoryczną Szkolenia/Wydarzenia oraz cel Szkolenia/Wydarzania. Zmiana ceny nie będzie obowiązywała dla już zgłoszonych i opłaconych Uczestników.
§5
GWARANCJA SATYSFAKCJI SZKOLENIE FACEBOOK&INSTAGRAM PRO
- Uczestnik, biorący udział w szkoleniu dwudniowym Trening z Kalskim sprzedaż_step_one, oraz sprzedaż_step_two, oraz Negocjacje_Pro może skorzystać z gwarancji satysfakcji w okresie 7 dni od daty zakończenia szkolenia.
- Aby skorzystać z Gwarancji Satysfakcji należy przesłać wiadomość wraz z uzasadnieniem na adres mailowy: [email protected]
- Organizator odpowiada pisemnie na wiadomość, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.
- Gwarancja Satysfakcji obejmuje wyłącznie zwrot opłaty za szkolenie stacjonarne pod warunkiem uczestnictwa w obu dniach szkoleniowych.
- Gwarancja Satysfakcji nie obejmuje zwrotu opłaty za kurs online oraz doradztwo w przypadku zakupienia pakietów z kursem online lub kursem online i doradztwem.
§6
PŁATNOŚCI
- Cena Szkolenia/Wydarzenia podana jest w złotych polskich. Podane ceny Szkolenia/Wydarzenia są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% od cenny netto.
- Organizator zastrzega sobie prawo do udzielenia rabatu dla grup lub stałych Uczestników, z zastrzeżeniem, że udzielone rabaty nie sumują się oraz nie łączą z innymi promocjami udostępnionymi przez Organizatora.
- Udzielonych przez Organizatora rabatów nie można wymienić na gotówkę.
- Organizator nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w ramach opłaty za Szkolenie/Wydarzenie.
- Płatność za Szkolenie/Wydarzenia odbywa się poprzez Formularz zgłoszeniowy lub na podstawie wystawionej FV proforma.
- Ostateczna faktura VAT zostaje wystawiona i przesłana Płatnikowi w formie elektronicznej.
- Płatnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za Szkolenie/Wydarzenia przed terminem Szkolenia/Wydarzenia. Za termin płatności przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora należną kwotą.
- Płatnik ma możliwość dokonania płatności wybierając sposób zapłaty Tpay Raty online. Przed wyborem sposobu płatności w formie rat, Płatnik zobowiązany jest do zapoznania się z procedurą płatności ratalnej wyrażonej dostępnej pod adresem: https://tpay.com/dla-biznesu/metody-platnosci/raty-online?fbclid=IwAR0bsJVAVuoznTDXxQZzzaFeIHBIkSRRnxjDa1pVx8d6aLmoQJ_Lg7XvmQE
§7
PRAWA AUTORSKIE ORGANIZATORA
- Uczestnik nie nabywa praw autorskich do udostępnionych mu w ramach Szkolenia/Wydarzenia materiałów.
- Wszelkie majątkowe prawa autorskie lub licencje z prawem sublicencji do utworów opublikowanych w Serwisie lub udostępnionych Uczestnikom przez Organizatora w jakiejkolwiek innej formie, w tym przekazanych w ramach Szkolenia/Wydarzenia – w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, szablony, nagrania audio i video (dalej jako: Utwory) przysługują Organizatorowi oraz podlegają ochronie na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1231 t.j. ze zm.).
- Organizator udziela Uczestnikowi niewyłącznej, odpłatnej licencji na indywidualną eksploatację przekazanych mu Utworów w celu osobistego użytku.
- Utwory przekazane w związku z udziałem w Szkoleniu/Wydarzeniu mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestnika. Uczestnik może je kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody Organizatora wyłącznie na użytek własny.
- Wynagrodzenie za udzielenie licencji zostaje zawarte w koszcie usług szkoleniowych/wydarzeniowych.
- O ile pozwala na to technologia Utwory oznakowane są logiem Organizatora oraz imieniem i nazwiskiem Uczestnika, któremu udzielona zostaje licencja.
- W przypadku korzystania przez Uczestnika z przekazanych materiałów w sposób inny niż określony w niniejszym paragrafie Organizator nałoży na Uczestnika karę umowną w wysokości 1000 zł.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§8
WIZERUNEK UCZESTNIKÓW
- Uczestnik Szkolenia/Wydarzenia wyraża nieodpłatną i nieodwołaną zgodę na rozpowszechnianie swojego wizerunku przez Organizatora w celach promocyjno-reklamowych w związku z wykonywaną podczas Szkolenia/Wydarzenia dokumentacją zdjęciową oraz wideorejestracją Szkolenia/Wydarzenia.
- Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku nie jest ograniczona ani czasowo, ani terytorialnie.
- Uczestnik Szkolenia/Wydarzenia zrzeka się niniejszym wszelkich roszczeń z tytułu wykorzystywania jego wizerunku na potrzeby wskazane w pkt 1 niniejszego paragrafu.
§9
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
- Uczestnik ma obowiązek stosowania się do postanowień niniejszego Regulaminu oraz instrukcji i poleceń osób wyznaczonych do realizacji Szkolenia/Wydarzenia przez Organizatora.
- Organizator jest uprawniony do usunięcia z udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu Uczestnika, który:
a) Nie stosuje się do postanowień Regulaminu,
b) Nie stosuje się do poleceń oraz/lub instrukcji osób wyznaczonych do realizacji Szkolenia/Wydarzenia przez Organizatora
c) Zakłóca porządek w trakcie Szkolenia/Wydarzenia lub w inny sposób utrudnia innym Uczestnikom udział w Szkoleniu/Wydarzeniu,
d) Znajduje się pod wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub podobnie działających. - W sytuacji nie dopuszczenia Uczestnika do udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu lub usunięciu Uczestnika z udziału w trakcie trwania Szkolenia/Wydarzenia, z przyczyn wskazanych w ust. 2 lit a)-d) Organizator nie zwraca opłaty za brak możliwości udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu usuniętego lub niedopuszczonego do udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu Uczestnika.
- Uczestnik ma prawo do zmiany terminu uczestnictwa w Szkoleniu/Wydarzeniu w terminie 7 dni przed planowanym Szkoleniem/Wydarzeniem
§10
REKLAMACJE
- Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji w terminie 3 dni od dnia zakończenia Szkolenia/Wydarzenia.
- Wszelkie reklamacje związane z realizacją Szkolenia/Wydarzenia należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a) Imię i nazwisko płatnika,
b) Potwierdzenie płatności za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu,
c) Datę Szkolenia/Wydarzenia,
d) Opis przedmiotu reklamacji,
e) Ewentualne żądanie. - Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, z zastrzeżeniem, że Organizator ma prawo wezwać Płatnika/Uczestnika do udzielenia dodatkowych wyjaśnień (dalej jako ,,Wyjaśnienia”).
- W sytuacji wezwania Płatnika/Uczestnika do udzielenia Wyjaśnień, zgłoszenie reklamacyjne będzie rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania Wyjaśnień przez Organizatora.
- Organizator przekaże Uczestnikowi/Płatnikowi odpowiedź na reklamację przy wykorzystaniu tego samego kanału kontaktu, którym posłużył się Uczestnik/Płatnik, chyba że Uczestnik/Płatnik wyraźnie zaznaczy, że chce otrzymać odpowiedź na reklamację za pomocą innego kanału kontaktu i jednocześnie wskaże jego rodzaj.
- W sytuacji, gdy zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Uczestnikiem/Płatnikiem, Organizator jest uprawniony do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia.
§11
BEZPIECZEŃSTWO
- Uczestnicy mają obowiązek stosować się do obowiązujących przepisów, w tym Regulaminów obiektów, w których odbywa się Szkolenie/Wydarzenie oraz do przestrzegania niniejszego Regulaminu, a także poleceń i instrukcji wydawanych przez osoby wyznaczone do przeprowadzenia Szkolenia/Wydarzenia z ramienia Organizatora.
- Organizator nie zapewnia opieki medycznej ani jakiegokolwiek ubezpieczenia Uczestników w trakcie Szkolenia/Wydarzenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe, uszczerbki na zdrowiu Uczestników ani wypadki śmiertelne. Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Uczestników w trakcie Szkolenia/Wydarzenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników pozostawione bez opieki.
- Każdy Uczestnik na bieżąco informuje osoby wyznaczone do organizacji Szkolenia/Wydarzenia przez Organizatora o sytuacjach niebezpiecznych lub o swoim złym samopoczuciu.
- Uczestnik dla swojego bezpieczeństwa zobowiązany jest do poinformowania Organizatora o ewentualnych problemach zdrowotnych, które mogą uniemożliwić mu udział w Szkoleniu/Wydarzeniu. Organizator może podjąć decyzję o rozwiązaniu Umowy z Uczestnikiem, którego stan zdrowia nie pozwala na udział w Szkoleniu/Wydarzeniu.
- W związku z ogłoszonym stanem epidemii na terenie Rzeczpospolitej Polskiej Uczestnicy zobowiązani są do posiadania własnych materiałów ochrony osobistej oraz stosowania się do obowiązujących przepisów związanych z aktualną sytuacją epidemiczną w kraju.
§12
ZMIANA TERMINU SZKOLENIA/WYDARZENIA
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia lub jego odwołania z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu wystąpienia siły wyższej.
- Przez siłę wyższą, na potrzeby niniejszego Regulaminu, rozumie się zdarzenia zewnętrzne, niezależne od Stron i niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec, takie jak w szczególności: wojna, pożar, epidemia (w tym wystąpienie wirusa SARS-CoV-2 oraz wprowadzenie obostrzeń z powodu stanu epidemii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej), powódź, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, kataklizmy społeczne albo katastrofy budowli lub budynków, a także nagła choroba osób prowadzących Szkolenie/Wydarzenie.
- Organizator zastrzega sobie również możliwość zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia lub jego odwołania, w sytuacji niezgłoszenia udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu minimalnej liczby Uczestników do _______3__dni przed rozpoczęciem Szkolenia/Wydarzenia.
- W sytuacji zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia Organizator zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Płatnika o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Płatnika lub telefonicznie na wskazany przez Płatnika numer kontaktowy, a także do zaproponowania: a) wyznaczenia nowego terminu Szkolenia/Wydarzenia lub b) zwrotu 100% opłaty za Szkolenie/Wydarzenie.
- W przypadku wyboru przez Uczestnika nowego terminu Szkolenia/Wydarzania Organizator po zakończeniu działania siły wyższej niezwłocznie poinformuje Uczestników Szkolenia/Wydarzenia drogą e-mail o nowym terminie Szkolenia/Wydarzenia.
- W przypadku zmiany terminu Szkolenia/Wydarzenia, Uczestnik w terminie 7 dni od dnia poinformowania go o nowym terminie Szkolenia/Wydarzenia zobowiązany jest do potwierdzenia Organizatorowi swojej obecności poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected]. W przypadku braku potwierdzenia przez Uczestnika udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu w terminie 7 dni, Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi dokonanej przez niego opłaty za udział w Szkoleniu/Wydarzeniu.
- W sytuacji, w której Płatnik zgłasza do udziału w Szkoleniu/Wydarzeniu osoby trzecie, jednocześnie dokonując za nie płatności, wystarczające jest potwierdzenie udziału zgłoszonych Uczestników przez Płatnika.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do zwrotu dokonanej opłaty, wyłącznie pod warunkiem zgłoszenia takiego żądania w terminie 7 dni od daty wysłania wiadomości e-mail na adres wskazany w Formularzu zgłoszeniowym zawierającej wskazanie nowego terminu Szkolenia/Wydarzenia. Żądanie zwrotu dokonanej opłaty Płatnik zobowiązany jest zgłosić na adres [email protected]
- Płatnik zgłaszający Uczestników Szkolenia/Wydarzenia ma prawo zmieniać osoby delegowane na Szkolenie/Wydarzenie, aż do chwili jego rozpoczęcia. Zmiana osób delegowanych na Szkolenie/Wydarzenie musi zostać zgłoszona poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected]
- W żadnym przypadku Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu ewentualnych kosztów poniesionych przez Uczestnika/Płatnika – w tym kosztów dojazdu, pobytu oraz innych.
- Odpowiedzialność Stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona.
§13
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Płatnik będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia dokonania zapłaty przez Płatnika.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Do oświadczenia należy dołączyć dowód zapłaty.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Płatnik będący Konsumentem wysyła na adres e-mail [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: ul. Al. Powstania Warszawskiego 15, 31-539 Kraków Kalski Sp. z o.o. w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania Potwierdzenia Rejestracji.
- Organizator Szkolenia/Wydarzenia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci Płatnikowi będącemu Konsumentem uiszczoną opłatę.
- Organizator dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Płatnik będący Konsumentem.
- Prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu ma również osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§14
POZASĄDOWE MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
- Płatnik, będący Konsumentem ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może:
a) wybrać jedną z procedur pozasądowego rozwiązania sporów. Szczegółowe sposoby rozwiązywania sporów znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
b) złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
c) złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego, lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2020 r. poz. 285).
§15
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności i wykorzystania plików cookies dostępnej pod adresem www.kalski.com.pl
§16
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 01.10.2021
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania go w Serwisie.
- Uczestnictwo w Szkoleniu/ Wydarzeniu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych między Organizatorem a Płatnikiem/Uczestnikiem Szkolenia lub Wydarzenia będzie Sąd właściwy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności Kodeksu Cywilnego.
Załącznik nr 1.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
________________________
________________________
________________________
dane Kupującego
KALKI Sp. z o.o.
Al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Trening z Kalskim
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. z 2020 r. poz.287) ………………….……………niniejszym informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży ………………………………..…….
________________________
podpis
Załącznik:
-dowód zakupu paragon/faktura