Jak To Sprzedać?
Odpowiedź na to pytanie to klucz do sukcesu. Jak to sprzedać? I czy umiesz to zrobić?
Wyższa Szkoła Błędów i Porażek
Uczęszczasz do tej szkoły, czy tego chcesz czy nie. Lepszej szkoły nie ma.
Sprawdzone techniki nie działają?
Techniki sprzedaży to pułapki dla handlowców. Metody i style są jak więzienia.
Dlaczego mam kupić tę książkę?
Każdy jest sprzedawcą czegoś. Dla niektórych sprzedaż to zawód.
Sukces odniosą ci, którzy potrafią odpowiedzieć na pytanie: jak to sprzedać?
I potrafią to zrobić.
Bo jeśli nie ty, pojawi się ktoś, kto to zrobi – i sprzeda.
Jako handlowiec jesteś dla klienta tylko jedną z możliwości.
Każdy coś sprzedaje, a niektórzy potrafią na tym dobrze zarabiać. To nie jest książka mówiąca, że każdy może wszystko, że są uniwersalne sposoby, metody, magiczne zaklęcia dające zawsze oczekiwane efekty – to bzdura i kłamstwo. Po przeczytaniu tej książki poczujesz się pewniej, odrzucisz wszystko to, co przeszkadza i komplikuje, skupisz się na kilku prostych rzeczach i przestaniesz naśladować innych.
Zaczniesz wtedy zarabiać pieniądze, sprzedając to, co chcesz sprzedać. Cokolwiek to jest.
Kimkolwiek jesteś – handlowcem, właścicielem firmy, prezesem, dyrektorem.
Każdy coś sprzedaje.
Przemysław Kalski
KSIĄŻKA DOSTĘPNA TYLKO NA TEJ STRONIE, NIE KUPISZ JEJ W KSIĘGARNIACH!
Joe Girard
Poznaj niezwykłą historię człowieka, który znalazł odpowiedź na pytanie: jak to sprzedać?
A raczej jak sprzedawać ciągle, jak sprawiać, aby klienci sami przychodzili właśnie do niego.
Odpowiedź prostą. Dziś bardziej aktualną niż kiedykolwiek.
Uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najlepszego sprzedawcę świata.
Dwie książki:
„Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz”
czy
Nie każdemu sprzedasz wszystko, co zechcesz”
„Przeczytaj obie. Odpowiedź przyjdzie sama.
“Przemek to zawodowy handlowiec. Jego książkę polecam tym którzy myślą że o sprzedaży wiedzą wszystko. Genialnie proste, i prawdziwe - przekonałam się naocznie."
Joanna Leśniak
Marketing Manager
Grupa Krotoski
“O ludzkich Ustawieniach Fabrycznych powinni uczyć w szkole 😉
Jeśli chodzi o sprzedaż - ekspert.
Książka? Obowiązkowa nie tylko dla handlowców."
Tomasz Michalski
Manager of Sales
Solid Security Sp. z o.o.
“Kolejna magiczna książka o sprzedaży- tak myślałem. Oj, to się pomyliłem! Czyta się świetnie, i znalazłem dwie rzeczy które kupuje w całości do mojej pracy”
Szymon
agent nieruchomości / Kraków
„Nie każdemu…” to powieść fabularna z dodanymi wątkami wiedzy jest to jedna z najlepszych pozycji jakie do tej pory przeczytałem.
Andrzej Wroniecki
przez: Facebook
Czyta się jak powieść. Wciąga strasznie. Świetna książka. Polecam.
Grażyna Połomska-Kosiba
przez: Facebook
Bardzo dobra książka 👌 Plus za pomysł Panie Przemku, dużo fajnych przykładów i ciekawostek. Niby książka o sprzedaży, a wchodzi jak dobra historia 😊
Mateusz Muryjas
przez: Facebook
Obowiązkowa pozycja na półce każdego dobrego sprzedawcy 💪
Monika Grajcarek
przez: Facebook
Jeden raz to za mało. Po drugim czytaniu zrozumiałem. Moja firma już pracuje inaczej. Dzięki Przemek – To książka, która może zmienić życie.
Marek - Wrocław - właściciel firmy
przez: Facebook
Czytam „Nie każdemu…” będąc na przerwie w aucie, siedząc z dziećmi na placu zabaw, do obiadu, przy piwie. Czytam i z każdą literą, słowem i zdaniem widzę, że tak naprawdę wszystko co robiłem do tej pory, wszystkie techniki i złote środki to faktycznie bujda. Przeczytam ją kilka razy, tak aby zrozumieć jak najbardziej.
Albert Sobczak
przez: Facebook
Bardzo dobra pozycja, Polecam! Książkę się chłonie. Poparta wieloma przykładami treść jest po prostu przyjemna. Przeczytam ją jeszcze, co najmniej kilkukrotnie. Jeżeli porównać ją mogę poziomem do jakiejś innej książki o sprzedaży to niech będzie to zestawienie z "Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie" F. Bettgera, Jeszcze raz polecam!
Jureck Czajkowski
przez: Facebook
Ta książka to petarda! Mistrzostwo w transformacji CUSTOMER – CLIENT, jak by to określił Jay Abraham. On też mógłby się czegoś nauczyć z tej książki.
Wojciech Sosnowski – finanse / Znicze Sosnowski
przez: Facebook
Książki nie da się porównać do żadnej innej. Niby o sprzedaży, a czyta się jak powieść. Genialna. Gratuluję.
Paweł – przedsiębiorca - Warszawa
przez: Facebook
Wciąga już po przeczytaniu początku. Jest napisana w świetnym stylu, z humorem, z luzem i dystansem.
Monika Bajon - Łódź - przedsiębiorca/edukacja
przez: Facebook
Książka została napisana w taki sposób, aby do końca "trzymać w napięciu". Dla utrwalenia informacji zamierzam przeczytać ją ponownie.
Daniel Meller
przez: Facebook
Jestem świeżo już po lekturze, ale do tej książki będę na pewno jeszcze wracać.
Katarzyna Nowak
przez: Facebook
Przeczytałem ¼ książki i jakoś nie mam wątpliwości, że to będzie najlepsza książka o sprzedaży jaką przeczytałem. Świetnie napisana. Wpadła w moje ręce w odpowiednim momencie.
Paweł Dębosz – Kraków - dyr. ds. rozwoju /marketing
przez: Facebook
Zacząłem czytać, zupełnie inne podejście do tematu sprzedaży, wreszcie bez bullshitu, po ludzku. Polecam!
Marcin Reguła
przez: Facebook
Jazda próbna - Sprawdź przed zakupem.
Zostaw e-mail, a bezpłatny fragment wysyłamy natychmiast dla Ciebie.
Nie każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz.
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz. Jak to w końcu jest?
Minuty warte tysiące złotych
Sprzedajesz i zarabiasz, bądź tylko sprzedajesz, lub ciągle rozmawiasz, i rozmawiasz i oferujesz…
Klient nie istnieje
W praktyce nie ma nikogo takiego. Dokonałem tysiące transakcji handlowych, jednak nigdy nie sprzedałem niczego Klientowi.
Wracamy do Ustawień Fabrycznych.
Zapomnij o magicznych zaklęciach sprzedażowych.
Joe Girard
Co takiego robił, że przez Księgę Rekordów Guinessa uznawany jest za najlepszego sprzedawcę świata?
Wszyscy ludzie widzialni i niewidzialni
Są rzeczy które widać, i te których nie widać. Są Klienci których widzisz, ale najlepszych nie widać gołym okiem.
Uniwersalne metody sprzedaży to... bzdury i kłamstwo!
Jak czytać? - „instrukcja obsługi” 🙂
Dawno, dawno temu pewien starszy Pan podarował mi książkę Joe Girarda. Od tego wszystko się zaczęło.
Dziś, kupując moją książkę - Joe Girarda masz w prezencie ode mnie.
Zacznij od „Nie każdemu...”. W pewnym momencie poproszę Cię, aby przerwać - wtedy wkracza Joe. Następnie wracamy do mojej książki. Przekonaj się, co stanie się po przeczytaniu obu w ten sposób.
Spis rozdziałów
WSTĘPU PODOBNO NIKT NIE CZYTA. DLATEGO TO NIE JEST WSTĘP
PROLOG
JOE GIRARD
CZĘŚĆ PIERWSZA: SAMO ŻYCIE
Rozdział 1. – PRZED NASZĄ ERĄ – DO NASZEJ ERY
Rozdział 2. – HANDLOWIEC – ZAWÓD NA CAŁE ŻYCIE
Rozdział 3. – REKRUTACJA
Rozdział 4. – DZIEŃ DOBRY, NAZYWAM SIĘ JOE GIRARD
Rozdział 5. – PUNKT ZWROTNY – NIRWANA W WC
Rozdział 6. – ATAK KLONÓW
Rozdział 7. – CUDA SIĘ ZDARZAJĄ
Rozdział 8. – SUMA WSZYSTKICH BŁĘDÓW
CZĘŚĆ DRUGA SPRZEDAJEMY
Rozdział 9. – KLIENT NIE ISTNIEJE
Rozdział 10. – WSZYSCY LUDZIE WIDZIALNI I NIEWIDZIALNI
Rozdział 11. – NIE, DZIĘKUJĘ, ODEZWIEMY SIĘ…
Rozdział 12. – ZAMIAST SPRZEDAWAĆ, POZWÓL KUPIĆ
Rozdział 13. – JAK TO SPRZEDAĆ?
Rozdział 14. – INTERNET
Rozdział 15. – RABAT
Rozdział 16. – UCZ SIĘ WSZYSTKIEGO I… NIE STOSUJ TEGO
Rozdział 17. – USTAWIENIA FABRYCZNE
Rozdział 18. – KOBIETY SPRZEDAJĄ LEPIEJ
Rozdział 19. – KONIEC
Wybierz pakiet.
Kalski (druk) + Joe Girard (ebook)
69ZŁ
+koszt dostawy InPost
- Przemysław Kalski "Nie każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz" (wersja drukowana)
- Joe Girard "Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz" (wersja Ebook) - gratis
- Dwa dodatkowe rozdziały nieumieszczone w książce "Nie każdemu..." - (pdf)
Kalski (ebook) + Joe Girard (ebook)
69ZŁ
darmowa dostawa elektroniczna
- Przemysław Kalski "Nie każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz" (ebook)
- Joe Girard "Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz" (ebook)
- Dwa dodatkowe rozdziały nieumieszczone w książce "Nie każdemu..." - (pdf)
Kalski (audiobook) + Joe Girard (ebook)
69ZŁ
darmowa dostawa elektroniczna
- Przemysław Kalski "Nie każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz" (audiobook)
- Joe Girard "Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz" (ebook)
- Dwa dodatkowe rozdziały nieumieszczone w książce "Nie każdemu..." - (pdf)
Chcesz wszystko?
Kalski w wersji drukowanej, audiobook, ebook oraz Joe Girard w wersji ebook za 119zł (+koszt dostawy)
Kup terazKim jestem?
Nie jestem pisarzem, autorem książek.
Jestem handlowcem – jestem sprzedawcą.
Jestem przedsiębiorcą, bywam managerem, negocjatorem, trenerem sprzedaży, jestem absolwentem Wyższej Szkoły Błędów i Porażek, dzięki której rzeczy niemożliwe w handlu stają się bardzo prawdopodobne.
Od ponad trzydziestu lat szukam odpowiedzi na pytanie: jak to sprzedać?
Jak sprawić, aby klienci kupowali ode mnie lub od firmy, z którą pracuję?
W biznesie wszystko sprowadza się do jednego: czy potrafisz sprawić, aby klienci wydawali swoje pieniądze u ciebie?
Czy potrafisz generować zysk?