KALSKI_komunikacja-01

Po pierwsze komunikacja

Gdybym miał odpowiedzieć jednym zdaniem, co jest decydujące w sprzedaży? Odpowiedź brzmi: to w jaki sposób komunikujesz się ze swoim rynkiem, z klientami. To co sprzedajesz jest wtórne.

Czytaj więcej

KALSKI_szkola-01

Wyższa Szkoła Błędów i Porażek

Wychowywani oraz edukowani jesteśmy w myśl zasady: nie rób tego, bo się przewrócisz, nie wchodź tam, bo spadniesz, nie będziesz się uczył – będziesz kopał rowy, nie rób tego – to niebezpieczne.

Czytaj więcej

Błendy

Proces sprzedaży w większości wygląda podobnie. Poszukujemy Klientów, badamy potrzeby, argumentujemy, eksponujemy korzyści, masowo produkujemy oferty, negocjujemy ceny i warunki uginając się często za bardzo.

Czytaj więcej

KALSKI_Marketing-marketingu-2

Marketing marketingu

Z tysiąca definicji, skomplikowanych określeń, opinii i wrażeń, czym w istocie jest i co znaczy tak naprawdę pojęcie marketing?

Czytaj więcej

KALSKI_najlepszy handlowiec

Najlepszy handlowiec świata

Joe Girard uznawany jest przez wielu za najlepszego handlowca świata. Czy tak jest, czy nie – to nieistotne. Poznaj jednak historię człowieka, który dokonywał cudów sprzedażowych, tworząc samodzielnie sposoby, które przyniosły mu sukces.

Czytaj więcej