Na treningu pokaże Ci czego nie robić

 

  • Nie biegaj za klientami – sprawiaj aby klienci szukali i wybierali Ciebie
  • Nie pisz ofert – oferta to kawałek papieru, prezentacja – tam nie ma Ciebie,
  • Nie negocjuj ceny – po co negocjować cenę? To się nie opłaca
  • Nie sprzedawaj – sprawiaj aby ludzie sami podejmowali decyzje i kupowali od Ciebie
  • Nie badaj potrzeb – nie ma takiej potrzeby, aby badać potrzeby
  • Nie argumentuj – to atak
  • Nie trać czasu na budowanie relacji – relacje nie sprzedają.

 

 

 

Brzmi dziwnie?

W takim razie co robić?

Jeśli chcesz być lepszym handlowcem, musisz być przede wszystkim lepszy od innych handlowców
- TU JEST TWOJA KONKURENCYJNOŚĆ.

Po dwóch dniach treningu zaczniesz pracować inaczej.

Poczujesz się pewniej, przestaniesz naśladować innych, zerwiesz „kajdany” nawyków, przyzwyczajeń, stereotypów.

Dlaczego warto

Jako sprzedawca, handlowiec jesteś tylko jedną z opcji, jedną z możliwości jaką ma klient.

 

Dlaczego ma wybrać Ciebie? Dziś jest niewiele produktów lub usług, które sprzedają się same.
Za sukcesem sprzedażowym większości tego czym się zajmujemy zawsze stoi człowiek – handlowiec lepszy od innych.

Dla kogo

  • Jeśli zajmujesz się sprzedażą, pozyskaniem, obsługą klientów – to jest Twój trening
  • Jeśli prowadzisz swój biznes, masz swój dział handlowy – to jest Twój trening
  • Jeśli pracujesz w HR – musisz wiedzieć jak zatrudniać handlowców – to jest Twój Trening
  • Jeśli marketing to Twój świat – musisz być lepszym sprzedawcą od Twoich klientów – to jest Twój trening
  • Jeśli nie pracujesz w sprzedaży i wydaje Ci się, że nie zajmujesz się handlem, sprzedażą… to jest Twój trening, ponieważ sprzedaż zajmuję się Tobą.
  • Gwarancja zadowolenia z zajęć - gwarantujemy, że będziesz pod wrażeniem - obiecujemy, że uznasz że było warto. Gdyby jednak było inaczej, zwrócimy kwotę za zajęcia.
  • Propozycja dalszego rozwoju - jeśli w ciągu roku od zakończenia szkolenia zdecydujesz się wziąć udział ponownie, zapłacisz tylko 50 procent ceny. Dostępne szkolenia: Sprzedaż_Step_Two, Negocjacje_Pro.

Zakres tematyczny treningu:

  • Psychika – Ustaw moc na właściwym poziomie: słaba-źle… zbyt silna jeszcze gorzej.
  • Przywracamy Ludzkie Ustawienia Fabryczne.
  • Ludzie są różni, choć w pewnym sensie tacy sami – Typy osobowości.
  • Komunikuj się tak, aby Cię słuchali, rozumieli i pragnęli słuchać więcej.
  • Przejmuj kontrolę na swoimi rozmowami.
  • Strategia pracy w sprzedaży – jaki masz cel?
  • Potrzeby klienta – potrzeby handlowca.
  • Aby chcieli kupować od Ciebie, najpierw powinni kupić… Ciebie.
  • Trudne sytuacje są proste… jeśli wiesz co zrobić. Nie unikaj trudności – tam są też pieniądze.
  • Komunikuj się ciałem, głosem, wzrokiem, słuchem…
  • Zmieniamy słownictwo handlowe, negocjacyjne – „upgrade” oprogramowania.
  • Twardzi faceci są jak małe pieski.
  • Jak rozmawiać nie używając słów. Najlepsze rozmowy to te… w których prawie nic nie mówisz.
  • Im więcej mówisz tym mniej słuchają… im więcej milczysz – skupiasz uwagę.
  • Sztuka milczenia w negocjacjach. – to jest Twój trening.

Szczegółowa agenda treningu:

Agenda

DZIEŃ 1

(10:00 – 17:00)

Zasady pracy – zawieramy kontrakt. Zapłaciłeś – wymagaj
Agenda Treningu – Jak to zrobimy?
Ekspedient – Sprzedawca – Handlowiec: Co tak naprawdę robię, jakie są moje cele
Doświadczenie- stereotypy – nawyki – paradygmaty… zdejmujemy kajdany
Błędy fundamentalne – Wracamy do Ustawień Fabrycznych – po pierwsze: komunikacja
Rewers Komunikacyjny – klucz skutecznej komunikacji
Mikro-marketing handlowca – zamiast sprzedawać pozwól kupić
Relacje nie sprzedają – bądź osobą godną zaufania – Jak to robić skutecznie
Co tak naprawdę sprzedajesz – a co kupują Twoi klienci
Klient nie istnieje – podstawowe założenie strategii pracy
Wszyscy są Twoimi klientami
Najlepszy z najlepszych – klient z polecenia – jak „zatrudniać” ludzi do własnego działu marketingu
Nie badaj potrzeb – badanie potrzeb jest niepotrzebne
Empatia, asertywność, emocjonalność, uczucia – klientów i Twoje
Niszcząca wszystko siła – racja. Chcesz mieć rację czy klientów i zyski?
Dlaczego mam kupić od Ciebie? Na to niewypowiadane pytanie nauczysz się odpowiadać

DZIEŃ 2

Umiejętności aktorskie – warsztat prowadzony przez zawodowego aktora: przykłady, ćwiczenia.
Prezentacja handlowa / spotkanie handlowe
Cena a wartość. Za co płaci klient?
Jak wygrywać zapytania ofertowe?
Bądź lepszym handlowcem - Pro aktywność–vel reaktywność-co zyskuje co tracę?
Ucz się wszystkiego i nie stosuj tego. Jedna rzecz zmieniająca wszystko
Zwiększamy marże pojedynczych transakcji – Cena Czyni Cuda – handlowcom
Zwiększamy ilość transakcji
Ludzie roszczeniowi, konfliktowi, niemili też mają pieniądze – jak każdemu sprzedać wszystko
Inwestuj w klienta – jak to robić? – zasada drugiej mili, efekt wow, koła sprzedaży
Czytanie ludzi – analiza behawioralna – w 60 minut nauczysz się profilowania ludzi, na tyle aby wiedzieć co, komu, kiedy, jak, móowić, a kiedy nie mówić nic
Słowa dobre – słowa złe. Zmieniamy słownictwo handlowe
Czas… to też towar który ma swoją wartość. Jak sprzedawać czas?
Negocjacje bez negocjacji / sprzedaż bez sprzedaży. Idealna komunikacja
Win win – co to jest, jak to rozumieć?
Wizerunek eksperta – lekarz czy lekarstwo?
Przede wszystkim: zaskocz, zmień zasady, myśl inaczej - działaj inaczej
Formy komunikacji: mówisz, piszesz, oddziałujesz ciałem, mimiką, wzrokiem, głosem, zachowaniem, ruchem, reakcją – czego nie robić nigdy – na czym się skupić?
Myślenie i działanie systemowe – wszystkie wątki łączymy w całość
Praca domowa – resztę zrobisz już sama / sam

Prowadzący

Jestem autorem książki „Nie każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz”.

Jestem sprzedawcą – jestem handlowcem. Jestem przedsiębiorcą, bywam managerem, negocjatorem, trenerem sprzedaży, jestem absolwentem Wyższej Szkoły Błędów i Porażek, dzięki której rzeczy niemożliwe w handlu stają się bardzo prawdopodobne.

Od ponad trzydziestu lat szukam odpowiedzi na pytanie: jak to sprzedać? Jak sprawić, aby klienci kupowali ode mnie lub od firmy, z którą pracuję?

W biznesie wszystko sprowadza się do jednego: czy potrafisz sprawić, aby klienci wydawali swoje pieniądze u Ciebie? Czy potrafisz generować zysk?

Przemysław Kalski

Koszt szkolenia

step_one_pakiety

Przy udziale 3 lub więcej osób z firmy cena jest ustalana indywidualnie.

 

Specjalna propozycja dla czytelników książki!
kupiłaś/kupiłeś książkę? – podaj jej numer w mailu 🙂

 

Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres:
[email protected]

 

Regulamin uczestnictwa w szkoleniu.

ZAPYTAJ O INDYWIDUALNĄ WYCENĘ
[email protected]

Terminy szkoleń

Aby zapewnić maksimum efektu pracujemy w małych grupach – max 12 osób – nie czekaj, ilość miejsc ograniczona.

CZERWIEC 2022


9/10 Warszawa

CZERWIEC 2022


23/24 Kraków

Szkolenie dwudniowe stacjonarne

Szkolenie dwudniowe stacjonarne + trening indywidualny

Cena: 1997 + VAT (23%)

Cena: 2497 + VAT (23%)

Certyfikat

Na zakończenie szkolenia każdy Uczestnik otrzymuje Certyfikat.

trening-z-kalskim-certyfikat-step-one

Relacje nie sprzedają – zaufanie tak.

Cztery najważniejsze umiejętności handlowe

WEŹ UDZIAŁ
2-DNIOWYM TRENINGU

kalski-zaproszenie

Twoja inwestycja

DWUDNIOWY TRENING Z KALSKIM

W cenie: szkolenie dwudniowe, prezentacje, certyfikat

1997 ZŁ + VAT
wystawiamy faktury

DWUDNIOWY TRENING Z KALSKIM + KONSULTACJA

W cenie: szkolenie dwudniowe, prezentacje, certyfikat, konsultacje

2497 ZŁ + VAT
wystawiamy faktury

Specjalna propozycja dla czytelników książki!
kupiłaś/kupiłeś książkę? – podaj jej numer w mailu 🙂

prowadzacy-przemyslaw-kalski-full

weź udział w 2-dniowym treningu

OPINIE O TRENINGU Z KALSKIM

IMG_3371
IMG_3370
IMG_3385
MonikaR
Dziękuję za świeży powiew i nowe doświadczenia, czekam na więcej i tak… pełna mobilizacja i skupienie. Poczułam co to znaczy Champions League 😊 Pozdrawiam.
MarzenaK
To były dwa dni pełne emocji – DZIĘKUJĘ. Zainspirowałeś mnie i to bardzo. Raz jeszcze dziękuję za możliwość udziału w szkoleniu. Ćwiczenie z „trzema słowami”, wyryło nową ścieżkę w mojej głowie. Jestem naprawdę wdzięczna.
patryk_cermag-kalski-szkolenia-min
Dziękuję za świetny trening i świeżą energię. Za Twoje ponad przeciętne zaangażowanie. Za to jak pilnowałeś nas, żebyśmy „nie odpływali”.
Naprawdę nie pamiętam szkolenia po którym bym tyle pamiętał.
Dajesz całego siebie na szkoleniu, na mnie to działa, dziękuję.
Dziękuję również za to że mogę obserwować w jaki sposób pozyskujesz klienta w „realu”.
Czysta przyjemność
Masz 100% racji, Ty wychodzisz, spotkanie trwa dalej.
jolanta-dabek-opinia-kalski-min
Z pełną świadomością polecam Trening.
Pokazał nam na konkretnych przykładach, ale również w przeniesieniu na nasze biznesy, na naszych klientów jak konkretnie w danych sytuacjach możemy MY budować zaufanie. Nie spodziewałam się poznać tak wszechstronnego i charyzmatycznego człowieka. Przemka po prostu chce się słuchać.
Jeszcze nigdy, po żadnej lekcji nie wyszłam z taką motywacją do nauki i działania jak po Treningu u Przemka Kalskiego. Moje DZIĘKUJĘ to stanowczo za mało w stosunku do tego jak wywróciłeś moje postrzeganie sprzedaży.
tomasz-jankowski-IMG_1829-opinia-kalski-opt
Te 2 dni wniosły w moje działania powiew świeżości i trochę inne spojrzenie na sprzedaż.
Już zacząłem wdrażać to czego nas uczyłeś... Jest łatwiej i bardziej naturalnie. Nie minęło dużo czasu, ale efekty już są.
Jedno co zauważyłem to przestałem działać jak automat:)
BartoszD
Super szkolenie, dużo wiedzy i spojrzenie z innej strony na sprzedażowe problemy. Polecam!!!
krzysztof-kowalski-02-dobre-kalski-opinia-min
Przemysławie dziękuję za energię i merytoryczną konwencję treningu. Pokazałeś mi jak w praktyce być nieszablonowym i kreatywnym, że trzeba wierzyć w siebie i wyłamywać z funkcjonujących paradygmatów, niby proste, ale Ty sprawiłeś, że to zobaczyłem i dotknąłem. Dziękuję jeszcze raz, również za możliwość kontaktu z Tobą 🙂
igor_02-kalski-szkolenia-min
Chcę Ci podziękować za to z jakiej perspektywy uczysz patrzeć na twardy świat biznesu. Obudziłeś we mnie ogromną chęć do działania, do tego, żeby dojść do zawodowego poziomu biznesowego. Warto było przejechać 400 km w jedną stronę 🙂
Dziękuję 🙂
marek-IMG_1713-kalski-szkolenia-min
Przemku,
Jeszcze raz dziękuję za szkolenie.
Dało mi dużo do myślenia, a jeszcze więcej do działania
Moja firma ma się dobrze.
Ale… dotarło do mnie, że może być dużo lepiej
Bardzo Ci za to dziękuję 🙂
dariusz-lazarek-IMG_1799-kalski-szkolenia
Bardzo wartościowe szkolenie, chętnie będę uczestniczył w następnym i rozwijał naszą współpracę na wielu płaszczyznach.
IMG_1683-kalski-szkolenie-opinia-350-min
Dla mnie dwa niezapomniane dni!
Wartościowa wiedza, podana w tak fenomenalny sposób, że nie sposób jej nie przyswoić! 😉 Kalski po prostu wymiata!
Ten trening mogę zaliczyć do jednych z najbardziej wartościowych w mojej karierze zawodowej! 👌 To spotkanie to nie tylko merytoryka i suche fakty…. To show !!
Ten facet przez 8 godzin dziennie, ucząc nas „jak to sprzedać”, robił taką robotę, że sama nie wiedziałam, czy to szkolenie, czy plan filmowy, czy może już rzeczywiste spotkanie z klientem… 👌👏👏
Serdecznie dziękuję! 🤑 😂👌👏👏
slawek_nieruchomosci-szkolenie-kalski-min
Jestem Ci bardzo wdzięczny za dużą dawkę wiedzy i świetne przygotowanie szkolenia.
Dobre tempo i praktyczne przekazanie tego co najważniejsze w sprzedaży.
To rzeczywiście poziom zawodowy.
Mam w głowie plan jak jeszcze lepiej ulepszyć rozmowę z klientami dzięki Tobie. To mnie mobilizuje do jeszcze intensywniejszej pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami.
Bardzo Ci za to dziękuję 🙂
KarolKurkiewicz-opinia-kalski-min
2 dniowe w pełni profesjonalne szkolenie a w zasadzie trening. Indywidualne podejście, dużo przykładów, czas na pytania i rozmowy co jest według mnie bardzo ważne. Mała grupa dzięki czemu można wyciągnąć z zajęć wszystko co potrzebne dla kogoś kto chce się rozwijać. Zdecydowanie polecam.
Dawid-Sarat-IMG_1785-kalski-szkolenia
Podsumuję najprościej:
Zrobiłem 40% planu w 2 dni.
Pomogłeś wytępić złe nawyki, zamiast kilku miesięcy zrobiłeś to w 2 dni.
Mam teraz taki fun z pracy i z rozmowy z ludźmi że coś pięknego.
Zapisuję się na Etap 2.

Kalski Sp. z o.o./ trening

KALSKI_logo_trening-4-1

al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków